Webinar hbo: terugkijken \ 14 april 2021

Wat betekent de nieuwe Easy Access-regeling voor hogescholen? Op 12 april jl. organiseerde Stichting UvO i.s.m. de Vereniging Hogescholen een webinar om deze vraag te beantwoorden. Zo'n 125 professionals waren hierbij aanwezig. Zij hoorden Barry Pijnacker (Stichting UvO), Anneloes Verhoeven (Vereniging Hogescholen), Raymond Snijders (Hogeschool Windesheim/NAI-hbo) en Arlette Bekink (Pictoright) spreken over de nieuwe afkoopregeling, maar ook over auteursrechten in het algemeen. Daarna was er ruimte voor het beantwoorden van vragen.

Heeft u het idee dat uw vraag niet is beantwoord, mail deze dan alsnog naar ons. Dan kunnen we uw vraag alsnog meenemen in het opstellen van onze FAQ en/of doorgeven aan de werkgroep van het NAI-hbo.

Heeft u niet live kunnen deelnemen aan deze bijeenkomst of wilt u het webinar terugkijken? Klik hier om de video van het webinar terug te kijken op YouTube.