• Jaarverslag 2020 nu online
    07 juni 2021

Het jaarverslag 2020 van Stichting UvO is nu online terug te vinden. Het was een bijzonder jaar. Ondanks de coronacrisis kon Stichting UvO haar activiteiten grotendeels blijven voortzetten, mede doordat onze medewerkers thuis konden doorwerken. Begin 2021 is in goede samenwerking een nieuwe afkoopovereenkomst is gesloten met de Vereniging Hogescholen. Daarnaast is de reeds bestaande Easy Access-regeling met universiteit wederom voor een jaar verlengd. In het jaarverslag vindt u de financiële verantwoording over deze activiteiten, de jaarrekening en andere informatie.

Klik hier om het jaarverslag 2020 te bekijken.

Sluit dit venster
  • Jaarverslag 2019 is beschikbaar
    29 juni 2020

Het eerste jaarverslag van Stichting UvO is beschikbaar. In dit verslag vindt u veel achtergrondinformatie over de geldstromen, de bestuurlijke inrichting en de wijze waarop de stichting invulling geeft aan de transparantie eisen. U kunt het volledige verslag, inclusief de jaarrekening, hier inzien. Heeft u nog vragen naar aanleiding van dit verslag, neemt u dan vooral contact met ons op.

Sluit dit venster