Easy Access-webinar voor hogescholen

Op 12 april 2021 organiseerde Stichting UvO i.s.m. de Vereniging Hogescholen een webinar over de nieuwe Easy Access-regeling. Zo'n 125 professionals waren hierbij aanwezig. Zij hoorden Barry Pijnacker (Stichting UvO), Anneloes Verhoeven (Vereniging Hogescholen), Raymond Snijders (Hogeschool Windesheim/NAI-hbo) en Arlette Bekink (Pictoright) spreken over de nieuwe afkoopregeling, maar ook over auteursrechten in het algemeen. Daarna was er ruimte voor het beantwoorden van vragen.

Heeft u het idee dat uw vraag niet is beantwoord, mail deze dan alsnog naar ons. Dan kunnen we uw vraag alsnog meenemen in het opstellen van onze FAQ en/of doorgeven aan de werkgroep van het NAI-hbo.

Heeft u niet live kunnen deelnemen aan deze bijeenkomst of wilt u het webinar terugkijken? Klik hier om de video van het webinar terug te kijken op YouTube.

Inloggen Webportal